Telefony zaufania

Start  Poprzedni  Dalej

Użytkownik o uprawnieniach administratora rejestru ma możliwość zarządzania danymi Telefonów Zaufania, tj. aktualizacji, modyfikowania danych telefonów, dodawania nowych telefonów lub usuwania istniejących. Czynności te można wykonać z poziomu listy telefonów zaufania. Aby przejść na listę telefonów zaufania, po zalogowaniu się do systemu RJPS, wybieramy przycisk Telefony Zaufania. W oknie "Telefony zaufania" wyświetlona zostanie wyszukiwarka z listą numerów.

Uwaga! Funkcjonalności dotyczące obsługi telefonów zaufania przez użytkowników niezalogowanych zostały szczegółowo opisane w rozdziale Telefony zaufania.

telefony_zaufania_admin

Za pomocą ikony dodaj możemy dodać nowy numer telefonu zaufania w systemie RJPS.

Wykonując dla wybranego numeru operację Edycja możemy przeglądać lub modyfikować dane tego numeru.

Szczegółowy opis dodawania i edycji telefonów znajduje się w rozdziale Dodawanie i modyfikowanie numerów telefonów zaufania.

Za pomocą operacji Usunięcie możemy usunąć istniejący numer telefonu zaufania w systemie RJPS.

System RJPS jest zasilany danymi o telefonach zaufania przeznaczonych dla osób dotkniętych zjawiskiem przemocy w rodzinie gromadzonymi w ramach sprawozdania z Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, w aplikacji CAS. Szczegółowy opis aktualizacji danych telefonów zaufania w systemie RJPS znajduje się w rozdziale Aktualizacja danych numerów telefonów zaufania.