Włączanie i wyłączanie Sekcji Wolne miejsca |
Start Poprzedni Dalej |
Administrator centralny rejestru ma możliwość włączania i wyłączania sekcji Wolne miejsca. Włączenie sekcji umożliwia uzupełnieni informacji w sekcji w danych jednostek, dla danego typu. Włączenie sekcji umożliwia wyszukanie wolnych miejsc w jednostkach. Wyłączenie sekcji wolnych miejsc powoduje zablokowanie uzupełniania informacji w danych jednostek a także uniemożliwia wskazanie wyłączonego typu podczas wyszukiwania wolnych miejsc w jednostkach. Na liście definicji kart jednostek znajduje się kolumna Sekcja Wolne Miejsca, w której prezentowana jest informacja o statusie sekcji dla wybranego typu jednostki - czy jest włączona lub wyłączona. Aby zmienić bieżące ustawienie dostępności sekcji należy dla wybranego typu jednostki wykonać operację włączania/wyłączania tej sekcji, w sposób, jaki zaprezentowano na poniższym zrzucie: Po wykonaniu operacji wartość w kolumnie Sekcja Wolne Miejsca ulegnie zmianie.
|