Modyfikacja danych użytkownika |
Top Previous Next |
Po wybraniu operacji edycji danych użytkownika w widoku „Lista użytkowników” zostanie wyświetlone okno edycji danych zarejestrowanego użytkownika, podzielone na sekcje, analogicznie, jak podczas dodawania nowego użytkownika. Aby uzupełnić wymagane dane, które oznaczone są czerwoną ramką, należy rozwinąć zawartość poszczególnych sekcji:
Aby zakończyć uzupełnianie danych użytkownika należy zaakceptować dane, korzystając z ikony znajdującej się w górnej części okna.
Uwaga! Jeśli użytkownik jest jednym z dwóch uprawnionych do modyfikacji i usuwania decyzji, to administrator nie może odebrać mu roli „Wykaz z art. 131b. – rejestrujący”, zanim nie przekaże uprawnień innemu użytkownikowi. Przy usuwaniu tej roli, system sprawdzi czy taka sytuacja występuje, jeśli tak to wyświetli komunikat: „Nie można odebrać użytkownikowi roli. Jest on przypisany jako jeden z dwóch uprawnionych do modyfikacji i usuwania następujących decyzji w wykazie kar z art. 131b.: {numery decyzji}. Przed odebraniem roli, nadaj uprawnienia do modyfikacji i usuwania decyzji innym użytkownikom." |