Usuwanie użytkownika

Top  Previous  Next

Po kliknięciu w menu kontekstowym wybranego rekordu na liście użytkowników w pozycję usun_operacje_na_liscie, wyświetla się komunikat z prośbą o potwierdzenie wykonania operacji usuwania wybranego użytkownika o treści „Czy na pewno chcesz usunąć wybranego użytkownika?”. Tylko dezaktywowani użytkownicy mogą zostać usunięci. Usuwanie użytkownika pociąga za sobą usunięcie jego danych, powiązań z jednostkami, pełnionych ról, uniemożliwi logowanie do systemu.

 

Uwaga! Jeżeli usunięcie dotyczy użytkownika obsługującego Wykaz z art. 131b i równocześnie jest on jednym z dwóch osób uprawnionych do modyfikacji i usuwania decyzji, to system wyświetli komunikat:

 

„Nie można usunąć użytkownika. Jest on przypisany jako jeden z dwóch uprawnionych do modyfikacji i usuwania następujących decyzji w wykazie kar z art. 131b.: {numery decyzji}. Przed usunięciem użytkownika, nadaj uprawnienia do modyfikacji i usuwania decyzji innym użytkownikom.”