Rejestracja Użytkownika |
Top Previous Next |
Po zarejestrowaniu jednostki w systemie RJPS wraz z wnioskiem o zarejestrowanie jednostki, zostaje zarejestrowany pierwszy użytkownik tej jednostki. Aby zarejestrować kolejnych użytkowników, należy zarejestrować wniosek o nowego użytkownika. Aby rozpocząć rejestrację użytkownika, z jednostki zarejestrowanej już w systemie RJPS, na głównej stronie Rejestru Polityki Społecznej http://rjps.mpips.gov.pl wybieramy link Zarejestruj. Otworzy się okno "Formularz rejestracji użytkownika", w którym należy uzupełnić wszystkie obowiązkowe pola.
Imię - imię użytkownika, który będzie aktualizował dane jednostki w systemie RJPS; Nazwisko - nazwisko użytkownika, który będzie aktualizował dane jednostki w systemie RJPS; Telefon - numer telefonu do użytkownika, który będzie aktualizował dane jednostki w systemie RJPS; E-mail - adres mailowy użytkownika, który będzie aktualizował dane jednostki w systemie RJPS (E-mail powtarzamy w polu Powtórzenie e-mail); Uwaga! Na wskazany e-mail zostanie wysłana informacja o rejestracji wniosku, wraz z wydrukiem, a także informacja po rozpatrzeniu wniosku przez administratora. Login - definiujemy nazwę jaką chcemy posługiwać się w systemie - ponieważ login musi być unikalny w ramach wszystkich użytkowników RJPS, tak więc może się okazać, że otrzymamy komunikat informujący, że taki login jest już wykorzystany i trzeba będzie wpisać inną nazwę; Uwaga! Login może zawierać litery, cyfry, znaki "-" i "_", nie może zawierać polskich znaków. Hasło - definiujemy hasło jakim chcemy posługiwać się podczas przesyłania sprawozdań (hasło to powtarzamy w polu Powtórzenie hasła); Uwaga! Hasło musi spełniać następujące kryteria:
Jeżeli jedno z tych kryteriów nie będzie spełnione, pojawi się odpowiedni komunikat, informujący o tym fakcie. W sekcji Jednostki mamy możliwość przypisania użytkownikowi jednej lub kilku jednostek. W tym celu należy wybrać przycisk Aby usunąć jednostkę z listy przypisanych użytkownikowi jednostek należy zaznaczyć na liście taką jednostkę, następnie wybrać przycisk
Po uzupełnieniu/sprawdzeniu wszystkich danych dotyczących użytkownika wybieramy przycisk . Otworzy się okno przeglądarki internetowej z podglądem wniosku rejestracji użytkownika w systemie RJPS. Jednocześnie w aplikacji RJPS otworzy się okno "Potwierdzenie przesłania wniosku rejestracyjnego", informujące, że dane rejestracji zostały przesłane do administratora. Po otrzymaniu informacji od administratora o akceptacji wniosku rejestracyjnego możemy zalogować się do aplikacji RJPS. Uwaga! Administrator wojewódzki rozpatruje wnioski, które dotyczą tylko jednostek zlokalizowanych w jego województwie (organizacji). Oznacza to, że wniosek złożony o użytkownika jednostek z dwóch różnych województw, rozpatrywany będzie przez dwóch różnych administratorów wojewódzkich. Pozytywne rozpatrzenie wniosku przez jednego z administratorów, spowoduje, że użytkownik będzie miał uprawnienia tylko w ramach jednostek z tego województwa. Dostęp do jednostek w ramach kolejnego województwa uzyska po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przez administratora wojewódzkiego "właściwego" dla tej jednostki. Administrator centralny rozpatruje wszystkie wnioski w całości.
|