Obsługa wniosków o rejestrację jednostek |
Top Previous Next |
Aby zarejestrować jednostkę w Rejestrze Polityki Społecznej Jednostka Organizacji Polityki Społecznej za pośrednictwem formularza rejestracyjnego RJPS składa wniosek rejestracyjny. Po zarejestrowaniu jednostki w systemie RJPS wraz z wnioskiem o zarejestrowanie jednostki, zostaje zarejestrowany pierwszy użytkownik tej jednostki. Wniosek ten przesyłany jest do administratora rejestru poziomu jednostki nadrzędnej, który akceptuje wniosek i wysyła informację do użytkownika o akceptacji wniosku o rejestrację jednostki/użytkownika. Użytkownik po otrzymaniu informacji o akceptacji wniosku może logować się do systemu RJPS.
W celu obsłużenia wniosku rejestracyjnego, administrator rejestru po zalogowaniu ma dostępną pozycję Wnioski o rejestracje jednostek. Po jej wybraniu pojawi się lista wniosków rejestracyjnych, przesłanych z jednostek podległych za pośrednictwem formularza rejestracyjnego. W oknie "Lista wniosków rejestracyjnych" możemy przeglądnąć lub zmodyfikować dany wniosek, w tym celu wykonujemy dla niego odpowiednio operację Przeglądanie lub Edycja. Otworzy się okno "Przeglądanie wniosku" lub "Edycja wniosku", w którym możemy przeglądać lub modyfikować dane jednostki, dane użytkownika, której dotyczy wniosek. Uwaga! Podczas modyfikacji wniosku o rejestrację jednostek, w sekcji "Dane podstawowe" może wyświetlić się komunikat informujący o tym, że adres jednostki zawiera nieaktualne dane. Więcej informacji na ten temat w rozdziale Jednostki.
Sposób modyfikowania danych jednostki i użytkownika jest analogiczny jak przy uzupełnianiu danych jednostki z poziomu rejestracji jednostki i został opisany w rozdziale Rejestracja jednostek i użytkowników. Aby zaakceptować dany wniosek, zaznaczamy go na liście, wykonujemy operację Akceptuj. Otworzy się okno "Akceptacja wniosku rejestracyjnego", w którym możemy tylko przeglądać dane, bez możliwości modyfikacji. Po sprawdzeniu danych wniosku zatwierdzamy akceptację wniosku, wybierając ikonę Akceptuj. Wniosek zostanie zaakceptowany i usunięty z listy wniosków rejestracyjnych. Po zaakceptowaniu wniosku zostanie wysłana na podany we wniosku e-mail informacja o zaakceptowaniu wniosku o rejestrację użytkownika/jednostki. W sytuacji, gdy chcemy odrzucić wniosek rejestracyjny, zaznaczamy go na liście, wykonujemy operację Odrzuć. Otworzy się okno "Przyczyna odrzucenia wniosku", w którym wpisujemy przyczynę odrzucenia wniosku. Zatwierdzamy odrzucenie wniosku ikoną Akceptuj. Wniosek zostanie odrzucony i usunięty z listy wniosków rejestracyjnych. Po odrzuceniu wniosku zostanie wysłana na podany we wniosku e-mail informacja o odrzuceniu wniosku o rejestrację użytkownika/jednostki. Do treści informacji dołączona zostanie przyczyna odrzucenia wniosku, wprowadzona w oknie "Przyczyna odrzucenia wniosku".
|