Wnioski o konto użytkownika |
Top Previous Next |
W celu sfinalizowania procesu rejestracji nowego użytkownika lub przypisania jednostki użytkownikowi, który zawnioskował o przypisanie kolejnej jednostki, wymagana jest akceptacja wniosku przez administratora rejestru. W tym celu użytkownik w roli administratora rejestru musi przejść do sekcji Administracja, a następnie wybrać po lewej stronie przycisk Wnioski o konto użytkownika. Po przejściu do tej sekcji pojawia się lista wniosków o rejestrację użytkownika oraz wniosków o przypisanie nowych jednostek użytkownikowi. Uwaga! Administrator wojewódzki rozpatruje wnioski, które dotyczą jednostek zlokalizowanych w jego województwie (organizacji). Oznacza to, że wniosek złożony o użytkownika jednostek z dwóch różnych województw, rozpatrywany będzie przez dwóch różnych administratorów wojewódzkich. Pozytywne rozpatrzenie wniosku przez jednego z administratorów, spowoduje, że użytkownik będzie miał uprawnienia tylko w ramach jednostek z tego województwa. Dostęp do jednostek w ramach kolejnego województwa uzyska po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przez administratora wojewódzkiego "właściwego" dla tych jednostek. Podwójna akceptacja nie będzie konieczna, gdy wniosek rozpatrywany będzie przez administratora centralnego. Administrator centralny rozpatruje wszystkie wnioski w całości. W górnej części listy znajdują się przyciski, umożliwiające:
W przypadku, gdy tabela z listą wniosków użytkowników zawiera więcej niż jedną stronę to:
Dla każdej pozycji na liście wniosków użytkowników istnieje możliwość wykonania operacji.
Wybranie operacji przeglądania spowoduje wyświetlenie widoku danych wybranego wniosku, bez możliwości ich edycji. Wybranie operacji akceptacji wniosku spowoduje wyświetlenie widoku danych wybranego wniosku, bez możliwości ich edycji. Aby zatwierdzić wniosek należy wybrać przycisk akceptacji, znajdujący się w górnej części okna, co spowoduje wyświetlenie komunikatu informującego o akceptacji wniosku, usunięcie wniosku z listy oraz wysłanie do użytkownika maila z komunikatem o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku. Od tej chwili Użytkownik może logować się do systemu i pracować w ramach zdefiniowanych ról i wybranych jednostek.Wybranie przycisku Wybranie operacji odrzucenie wniosku spowoduje wyświetlenie widoku danych wybranego wniosku z dodatkową sekcją Powód odrzucenia, której uzupełnienie w przypadku odrzucenia jest wymagane: Po uzupełnieniu powodu odrzucenia należy zatwierdzić wykonywana operację wybierając przycisk akceptacji, znajdujący się w górnej części okna, co spowoduje wyświetlenie komunikatu informującego o odrzuceniu wniosku, usunięcie wniosku z listy oraz wysłanie do użytkownika maila z komunikatem o negatywnym rozpatrzeniu wniosku. Wybranie przycisku |