Wnioski o konto użytkownika

Top  Previous  Next

W celu sfinalizowania procesu rejestracji nowego użytkownika lub przypisania jednostki użytkownikowi, który zawnioskował o przypisanie kolejnej jednostki, wymagana jest akceptacja wniosku przez administratora rejestru. W tym celu użytkownik w roli administratora rejestru musi przejść do sekcji Administracja, a następnie wybrać po lewej stronie przycisk Wnioski o konto użytkownika.

wnioski_o_konto_uzytkownika

Po przejściu do tej sekcji pojawia się lista wniosków o rejestrację użytkownika oraz wniosków o przypisanie nowych jednostek użytkownikowi.

Uwaga! Administrator wojewódzki rozpatruje wnioski, które dotyczą jednostek zlokalizowanych w jego województwie (organizacji). Oznacza to, że wniosek złożony o użytkownika jednostek z dwóch różnych województw, rozpatrywany będzie przez dwóch różnych administratorów wojewódzkich. Pozytywne rozpatrzenie wniosku przez jednego z administratorów, spowoduje, że użytkownik będzie miał uprawnienia tylko w ramach jednostek z tego województwa. Dostęp do jednostek w ramach kolejnego województwa uzyska po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przez administratora wojewódzkiego "właściwego" dla tych jednostek. Podwójna akceptacja nie będzie konieczna, gdy wniosek rozpatrywany będzie przez administratora centralnego. Administrator centralny rozpatruje wszystkie wnioski w całości.

W górnej części listy znajdują się przyciski, umożliwiające:

-odświeżenie zawartości listy, przycisk odswiezanie.
-zastosowanie selekcji na liście, przycisk selekcja.
-wykonanie wydruku zawartości tabeli dostępne w systemie RJPS, przyciskdrukowanie .

 

W przypadku, gdy tabela z listą wniosków użytkowników zawiera więcej niż jedną stronę to:

-w polu clip0055możemy wpisać numer strony, którą chcemy wyświetlić.
-za pomocą przycisku clip0056możemy przejść na kolejną stronę tabeli.
-za pomocą przycisku clip0057możemy przejść na ostatnią stronę tabeli,
-za pomocą przycisku clip0058możemy przejść na poprzednią stronę tabeli,
-za pomocą przycisku clip0059możemy przejść na pierwszą stronę tabeli.

Dla każdej pozycji na liście wniosków użytkowników istnieje możliwość wykonania operacji.

W tym celu dla pozycji wybieramy przycisk wybor_operacji, co spowoduje rozwinięcie listy możliwych akcji do wykonania na bieżącym rekordzie:

-przeglądanie;
-akceptacja wniosku;
-odrzucenie wniosku.

              lista_wnoskow_akcje

Wybranie operacji przeglądania spowoduje wyświetlenie widoku danych wybranego wniosku, bez możliwości ich edycji.

Wybranie operacji akceptacji wniosku spowoduje wyświetlenie widoku danych wybranego wniosku, bez możliwości ich edycji. Aby zatwierdzić wniosek należy wybrać przycisk akceptacji, znajdujący się w górnej części okna, co spowoduje wyświetlenie komunikatu informującego o akceptacji wniosku, usunięcie wniosku z listy oraz wysłanie do użytkownika maila z komunikatem o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku. Od tej chwili Użytkownik może logować się do systemu i pracować w ramach zdefiniowanych ról i wybranych jednostek.Wybranie przyciskux spowoduje anulowanie wykonywania operacji i powrót do widoku listy wniosków bez rozpatrzenia bieżącego dokumentu.

akceptacja_wn

Wybranie operacji odrzucenie wniosku spowoduje wyświetlenie widoku danych wybranego wniosku z dodatkową sekcją Powód odrzucenia, której uzupełnienie w przypadku odrzucenia jest wymagane:

powod_odrzucenia_wniosku

Po uzupełnieniu powodu odrzucenia należy zatwierdzić wykonywana operację wybierając przycisk akceptacji, znajdujący się w górnej części okna, co spowoduje wyświetlenie komunikatu informującego o odrzuceniu wniosku, usunięcie wniosku z listy oraz wysłanie do użytkownika maila z komunikatem o negatywnym rozpatrzeniu wniosku. Wybranie przycisku xspowoduje anulowanie wykonywania operacji i powrót do widoku listy wniosków bez rozpatrzenia bieżącego dokumentu.